Agente de Call Center Bilingüe

- Servicios de Comunicación

Atlantic International BPO is looking for people like you, ??????with an English level B2 or advanced for one of our best campaigns,???? you will manage a schedule of 9 hours daily, and weekend off,?????? the salary is a basic of $ 1.311.300 plus a variable of $ 218.300???? and transportation assistance of $ 97,032. Do not miss this opportunity, this family is waiting for you and will welcome you with open arms. Be part of Atlantic International!!??????

Asesor (a)
Agente de Call Center Bilingüe (Telecomunicaciones)

Barranquilla (Departamento Atlántico)

Experiencia Laboral No es necesaria